Dopravy a platby

Zboží Vám doručíme způsobem, který si zvolíte při realizaci objednávky.

1) Kurýrní služba PPL

1) zboží mělo být doručeno v České republice do druhého dne. Na Slovensku do 2 dnů.
    Pokud Vám nebude zásilka podle odesílacího dne v emailu doručena do 24 hodin nebo v rámci občasné tolerance
    maximálně. 48 hodin, kontaktujte nás
2) podací číslo balíku a informace o doručování Vám budou oznámeny sms zprávou přímo dopravcem
3) s dopravcem můžete komunikovat v případě potřeby změny místa nebo času doručení. 
    PPL zákaznický servis 840 775 775 nebo 225 331 500
4) průběh doručení můžete sledovat podle podacího čísla na na webu www.ppl.cz 
5) v případě, neúspěšného pokusu o doručení zanechá na místě kurýr oznámení a další pokus o doručení proběhne
    automaticky následující den

2, Osobní vyzvednutí

Je možné v kanceláři expedičního skladu na adrese:

U Cihelny 230/3
748 01 Hlučín

Doba pro vydávání zásilek Po - Pá od 8,30 do 15,30 hodin

Osobní odběr zboží je možný pouze s platbou předem na náš účet 1887911001/5500 nebo platbou prostřednictvím
GoPay brány při realizaci objednávky
K platbě na účet budete vyzvání emailem, jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí. Počítejte s 1-2 dny trvajícím obdobím, potřebným k převodu peněz.
Jakmile obdržíme Vaší platbu, vyzveme Vás SMS zprávou k vyzvednutí zboží.

Nejsme provozovateli pokladny EET a není tedy možné platit hotově ve výdejním místě. Na místě není možné platit ani platební kartou.
Všechny platby realizujeme bezhotovostním bankovním stykem.

Informace k osobnímu převzetí zboží nebo okolnostem platby Vám poskytne zákaznický servis na
telefonním čísle +420 724 232 303.

Další formy doručení a způsoby dopravy zboží připravujeme.

CENY DOPRAVNÉHO:

 

Celková cena za odeslání balíčku je kalkulována z následujících položek:

1) ceny dopravci za doručení zboží
2) cena za dobírku za výběr a zpětné doručení peněz na náš účet. Neúčtuje se v případě platby kartou nebo na účet.
3) balného za veškerý obalový a kancelářský materiál, použitý při expedici a balení zboží,
    ale také poplatky bank a další poplatky spojené s expedicí zboží.

V rekapitulaci ceny za dopravu v košíku a potvrzení objednávky je hodnota dopravného a balného sečtena.

Na další zásilku Vám nebudeme účtovat poštovné v těchto případech:

1) Vaše objednávka není expedována najednou a některý z produktů Vám bude zasílán dodatečně.
    Toto se netýká případů, kdy v objednávce souhlasíte, vzhledem k rozdílným dodacím lhůtám vybraného zboží,
    s odesláním více zásilkami.

2) Pokud je Vám zasílané zboží v rámci reklamačního řízení nebo jsou-li Vám další zásilkou kompenzovány
    náklady spojené s reklamačním řízením.

Vyhrazujeme si právo neodesílat zboží bez dopravného a zrušit vaší objednávku na dodatečně zasílané tituly a to především u levného a zlevněného zboží
nebo produktů s přechodnými akčními cenami.

Upozorňujeme zákazníky, že ke každé samostatně provedené objednávce se vztahuje jedna expedice, tj. účtování jednoho poštovného a balného, není-li dohodnuto jinak. Pokud máte zájem objednávky sloučit, informujte nás emailem na servis@curepink.cz

V praxi to znamená, že pokud provedete více objednávek a zboží z jedné objednávky bude skladem, bude Vám odesláno, bez ohledu na zboží z ostatních objednávek. Pokud je zboží z jiné než vyřizované objednávky skladem, bude Vám samozřejmě přidáno k expedovanému zboží, ale nevzniká tím nárok na odeslání zbytku zboží z této objednávky bez účtování dopravného.

Nárok na odeslání zboží bez účtování dopravného vzniká pouze v případě, kdy realizujeme k jedné objednávce druhou expedicí dodatečně a opožděně dodávaného zboží, které nebylo skladem při první expedici. Například z důvodu vyprodání u dodavatele nebo dlouhé dodací lhůtě oproti zjednanému termínu vyřízení objednávky.

Pokud je titul s nárokem zaslání bez dopravného přidán ke zboží z Vaší další, následující, objednávky je dopravné za novou objednávku vždy účtováno.